Την πρόταση για τη δημιουργία μίας νέας ενιαίας ταυτότητας προώθησης της ελληνικής φύσης με διακριτικό τίτλο Φύση Ελλάδα / Nature Greece παρουσίασε άρθρο στο Βήμα της Κυριακής.
Το Nature Greece είναι μία παρουσίαση της ελληνικής φύσης και των προστατευόμενων περιοχών σε σύνδεση με τοπικούς προορισμούς, υπηρεσίες και τοπικά προϊόντα. Στο άρθρο, η Ιόλη Χριστοπούλου εξηγεί ότι πρόκειται για μία νέα ιδέα του Green Tank που αντλεί έμπνευση από παραδείγματα και πρακτικές άλλων χωρών, αλλά επιδιώκει την προσαρμογή και εξέλιξή τους στις ιδιαιτερότητες της Ελλάδας. Αν και η έμφαση αρχικά είναι στην παροχή πληροφοριών για τον επισκέπτη μέσω μίας κεντρικής ηλεκτρονικής πύλης, όπως τονίζει η ίδια, οι δυνατότητες αυτές της ταυτότητας δεν εξαντλούνται στον τουρισμό, καθώς είναι δυνατόν να συνδεθεί με σήμανση ή ακόμα και πιστοποίηση τοπικών προϊόντων.
Η ιδέα αυτή, μέσα από την οποία αναδεικνύονται οι αναπτυξιακές προοπτικές των προστατευόμενων περιοχών, είχε προταθεί από το Green Tank για πρώτη φορά το φθινόπωρο του 2019 σε ημερίδα του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας ενώ στη συνέχεια είχε παρουσιάστει και με άλλες αφορμές. Η πρόταση υιοθετήθηκε από τον Οργανισμό Φυσικού Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής (ΟΦΥΠΕΚΑ), ο οποίος την έχει ενσωματώσει στις προτάσεις του για χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.
Το άρθρο της Μάχης Τράτσα δημοσιεύτηκε στο ΒΗΜΑ της Κυριακής στις 13.06.2021 με τίτλο:
Διεθνές brand name για την ελληνική φύση
Μπορείτε να το δείτε και εδώ.